- СЛОВА
- 6143
Езус не проста так чыніць цуды. Езусу патрэбна наша вера. Езусу баліць, калі мы не верым. Адной законніцы, якая захварэла на смяротную хваробу і ўрачы давалі ўжо кароткі час на гэтым свеце, Езус сказаў: дазволь Мне аздаравіць цябе… Езус хоча, каб мы дазволілі Яму дзейнічаць у нашым жыцці. Езус хоча быць з намі і таму застаўся з намі ў Эўхарыстыі, прынізіў сябе, каб стаць нашым братам.
- СЛОВА
- 6081
У чым розніца паміж Святой Імшой і пасвячэннямі вады і солі? Чаму абрад пахавання і блізка нельга ставіць каля споведзі, якую перажывае чалавек перад смерцю? Ці гэта нармальна, калі мы шукаем асаблівую сілу на малітве аздараўлення, а не верым у Жывога Хрыста, які таксама можа аздаравіць у сакраманце споведзі, намашчэнні хворых, або Эўхарыстыі? Для ўсіх зацікаўленых прапаную катэхэзу на тэму розніцы паміж сакрамантамі і сакрамэнталіямі.
- СЛОВА
- 4310
Вельмі часта даводзіцца чуць, як людзі наіўна спрабуюць апраўдаць сваю няверу ці бязбожнасць. Не так даўно давялося мне пачуць верш нібы веруючага чалавека. Галоўны сэнс гэтага верша – найважнейшае, каб у сэрцы быў супакой, дабрыня і святло. На жаль, многія людзі думаюць, што калі ў цябе ў сэрцы дабрыня, то перад табой дзверы Божага Валадарства ну проста-ткі самі адчыняюцца. Калі нехта памірае і я пытаюся, ці быў нябожчык веруючым, то найчасцей чую ў адказ, што ён не хадзіў, што праўда, ні ў касцёл, ні ў царкву, але ўсім рабіў дабро, яго ўсе любілі, ён усім прабачаў і г.д. Карацей, быў – ну проста да раны прыкладзі. Ці быць добрым і любімым усімі – гэта дастатковы аргумент, каб увайсці ў Божае Валадарства?
- "ВІНАГРАДНІК"
- 4286
Нашы разважанні пра тое, як мы павінны сведчыць пра Уваскрослага Хрыста, мы пабудуем на дваццаць чацвёртым раздзеле Евангелля ад Лукі. Таму што тут ёсць вельмі шмат важнай інфармацыі для разумення, чым на самой справе з’яўляецца евангелізацыя ў сіле Святога Духа.
- СЛОВА
- 3342
Усіх прашу прабачэння, што даўно нічога не выкладваў і не пісаў, і нават не дабраўся апрацаваць апошні "Вінаграднік". Сёння вельмі мне ляжыць на сэрцы падзяліцца духоўнай творчасцю двух праваслаўных падвіжнікаў - святога Серафіма Вырыцкага і мітрапаліта Мануіла Лемешэўскага. Даследчыкі не ведаюць, хто дакладна з'яўляецца аўтарам тых тэкстаў, якімі я хачу з вамі падзяліцца. Некаторыя асцярожна выказваюцца пра тое, што гэтыя тэксты, насамрэч, з'яўляюцца не духоўнай творчасцю ўзгаданых падвіжнікаў, а прарочым Словам ад Госпада. Асабіста я менавіта ў гэта веру. Адважуся сказаць, што нават распазнаю характар Божага прарочага Слова, якое таксама чуў праз каталікоў ці пратэстантаў. Таму жадаю вам веры, каб ў гэтых радках убачыць не чалавечыя думкі, але Яго Пасланне.
а. Аляксандр
а. Аляксандр
- "ВІНАГРАДНІК"
- 4303
Называю утешением состояние души, когда в ней пробуждается некое внутреннее движение, от чего она начинает воспламеняться любовью к Творцу и Господу своему; и вследствие этого не может любить никакой твари на земле ради нее самой, но только во Творце всех. Это бывает также и в том случае, когда слезы, источаемые душой, побуждают ее - через раскаяние в своих грехах, или страданиями Господа нашего Иисуса Христа, или чем иным, относящимся непосредственно к Его служению и славе, - к любви к Господу...
- "ВІНАГРАДНІК"
- 4577
У фільме «Нікіта» на самым пачатку ёсць такі момант, калі галоўны герой выконвае заданне, а пасля ўцякае праз прыбіральню. Усё нібыта ідзе па плану. Няма ніякіх збояў. Агент адчыняе дзверы, праз якія трэба выйсці, а там – замураваная сцяна. Аказваецца, гэта ўсё было па плану. Проста кіраўніцтва хацела праверыць свайго агента ў крытычнай сітуацыі. Вельмі часта Бог, які дапускае да нас выпрабаванні, менавіта так робіць. Чаму?
- "ВІНАГРАДНІК"
- 3714
И воспылал гнев Господень на Израиля, и сказал Он: за то, что народ сей преступает завет Мой, который Я поставил с отцами их, и не слушает гласа Моего, и Я не стану уже изгонять от них ни одного из тех народов, которых оставил Иисус, когда умирал, - чтобы искушать ими Израиля: станут ли они держаться пути Господня и ходить по нему, как держались отцы их, или нет?
Суд 2,20-22
Суд 2,20-22