- "ВІНАГРАДНІК"
- 4775
Напэўна, гэта тэма не пазнаная і ёсць да яе вельмі шмат пытанняў. Тым не менш яна існуе і гэта бачаць многія веруючыя. Прапаную вашай увазе сціплы аналіз гэтай тэмы. Канечне, малітву, якая была на Вінаградніку, не заменіць ніякая тэма. Тым не менш разумець яе на ўзроўні інтэлектуальным усядно трэба.
- СЛОВА
- 4293
Думаю, што не адзін з нас задаваў сабе пытанне ў чым сэнс хрышчэння Езуса і хрышчэння Яна? Наш Хрост – Ён іншы, чым Хрост Езуса і хрост пакаяння Яна. Хрост прабачае грахі. Езус іх не меў, а хрысціцца. Навошта? Хрост Яна не знішчаў грахі. Навошта тады ён хрысціў, і чаму Езус пайшоў да яго?У чым тут справа, і чаму яна такая важная?
- СЛОВА
- 3510
Гэты Евангельскі тэкст мяне некалі вельмі цікавіў. Не памятаю чаму дакладна, але я амаль тыдзень шукаў нейкія там адказы. У гэты ж перыяд мне надалася магчымасць адведаць майго сябра святара ў Польшчы. Гэта быў не толькі мой сябра, але ў нейкім сэнсе і духоўны настаўнік, таму што Бог у свой час шмат праз яго сказаў мне. Калі мы адпраўлялі з ім Імшу ў дзень майго прыезду, першым шокам для мяне было тое, што ў той дзень чытаўся на Літургіі менавіта той фрагмент, які мяне так хваляваў. Другім шокам было казанне майго сябра, у якім я пачуў адказ на мае пытанні: Хто тут згубіўся? Езус? Хутчэй, Яго бацькі. Гэта яны забыліся, чыё гэта Дзіця і дзе павінна быць. І Езус дапамагае ім знайсці саміх сябе...
- СЛОВА
- 4282
«Бог прыносіць спакой» і «Бог ёсць спакоем». На першы погляд не вялікая розніца паміж гэтымі паняццямі, аднак разумею, што розніца ўсё ж ёсць і даволі важная... навучыцца шукаць спакою сёння, калі ў сэрцы пануе страх, трывога, неспакой за будучыню. Гэты спакой знаходзіцца ў Божай прысутнасці, а не ў рашэнні праблемы, бо Ён сам ёсць мірам, спакоем. Варта нам навучыцца глядзець на Бога, а не на тое, што Ён дае.
- "ВІНАГРАДНІК"
- 3847
...Ізноў жа... не маю магчымасці апрацаваць для нэту ўсёй тэмы, а даўжок за мной ходзіць ужо цэлымі месяцамі, таму кідаю ў народ фрагмент той кнігі, якая мяне вельмі натхніла. Падкрэсліваю... натхніў фрагмент, таму што іншыя раздзелы былі для мяне ў пустую... Такія дзіўныя планы Божыя і імі дзялюся.
а. Аляксандр
а. Аляксандр
- "ВІНАГРАДНІК"
- 3811
На жаль, толькі цяпер маю магчымасць падзяліцца інфармацыяй, якая прагучала на Вінаградніку ў верасні. Тэма для многіх чужая, а адначасна кожны веруючы неяк там адчувае прыналежнасць да гэтай тэмы. Таму думаю, што гэтая інфармацыя паслужыць многім для дабра. Гэта не апрацаваная тэма, а ўсяго некалькі раздзелаў адной пратэстанцкай кнігі з якіх я карыстаўся.
а. Аляксандр
а. Аляксандр
- "ВІНАГРАДНІК"
- 4622
Айцец Жак Філіп пісаў, што для веруючага чалавека адсутнасць супакою не мае ніякага апраўдання, таму што супакой з'яўляецца месцам, дзе прабывае Бог. Менавіта таму Бог абяцаў Маісею: Я ўвяду цябе ў Мой супакой. Спадзяюся, што гэтыя тэксты дапамогуць таксама тым, хто не быў на апошняй сустрэчы "Вінаградніку".
- СЛОВА
- 4031
Ці гэта магчыма, ці гэта нармальна чакаць другога прыходу Хрыста з паднятай галавой? Ці гэта магчыма жадаць Яго прыходу? Ці не павінны мы баяцца і хавацца, як гэта робяць многія ў нашыя часы? Для веруючага чалавека другі прыход Хрыста, наша смерць і канец свету - гэта катастрофа і кара ці чаканае і жаданае выбаўленне?
- СЛОВА
- 3646
Бадай што любы грэх нараджаецца з прычыны адсутнасці любові да Яго. Любімы чалавек становіцца для іншага больш важным, больш важнай становіцца праца, сям’я, кар’ера, погляды іншых людзей, клопат пра ўласнае жыццё і бяспеку, няздольнасць саступіць іншаму чалавеку, амбіцыі, недахоп часу на малітву і сустрэчу з Ім – усё гэта мае той самы корань: не стае любові да Бога. Проста ў гэтым недахопе штосьці становіцца для цябе больш важным, чым Ён...
- СЛОВА
- 3812
Бог Айцец пасылае Свайго Сына на зямлю, дае Яму цярпенне, каб ратаваць людзей. Бог думае не пра сябе, не пра тое, што Яму цяжка, а пра людзей. Дзеля іх Ён гатовы аддаць самае каштоўнае… А што Сын? Ён не працівіцца. Ён думае не пра сябе, а пра Айца, пра вернасць Яму, пра Яго планы, а не свае. А таксама думае, зноў жа, не пра сябе, а пра дабро людзей. Ён, падобна як і Айцец, гатовы цярпець дзеля дабра іншых. Напэўна ў гэтым і ёсць сапраўдная Божая любоў! Любіць па-сапраўднаму – гэта тады, калі глядзіш не на сябе, не на свае перажыванні, а на іншых. Дух гэтага свету прапаноўвае нешна адваротнае – тое, што табе падабаецца, што любіш, твае планы і похаці, тваю сям’ю, багацці, амбіцыі, твой касцёл…